ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ телекомунікаційних послуг
м. Гребінка
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
ПРО НАДАННЯ телекомунікаційних послуг
Фізична особа-підприємець Корнєв С. О., оператор телекомунікації (надалі - Оператор), в особі Корнєва Сергія Олексійовича , що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію Серія В00 №795533, виданого Гребінківською РДА 30.07.2002 та Ліцензією №001002 від 04.06.2018, опубліковує даний Публічний Договір про надання телекомунікаційних послуг (надалі за текстом «Договір»)з одного боку, та Абонент (фізична особа , реквізити якої наведені у Заяві на підключення чи в Білінговій системі ) з іншого боку, уклали цей Договір про нижче наведене
1. Визначення і терміни
«Публічна оферта» - пропозиція Оператора, адресована будь-якій фізичній особі, крім суб'єкта підприємницької діяльності, у відповідності зі ст. 641 ЦК України, укласти з ним договір про надання телекомунікаційних послуг, що містяться в публічній оферті.
«Договір» - правочин про надання та отримання телекомунікаційних послуг, укладений між оператором і Абонентом на умовах Приєднання (ст. 634 ЦК України) в момент акцепту Абонентом умов (далі - Договір). Його копія постійно знаходиться на на Інтернет-сайті Оператора, а також у куточках споживачів в пунктах роботи Оператора з абонентами. Сторони згодні, що будь-які письмові версії Договору та Прейскуранту є актуальними тільки до подальшої зміни їх умов.
«Абонент» - споживач телекомунікаційних послуг, який отримує телекомунікаційні послуги на умовах Договору, який передбачає підключення кінцевого обладнання, що перебуває в його власності або користуванні, до телекомунікаційної мережі Оператора та здійснила акцепт (прийняття) умов даного Договору.
«Акцепт» - повна і безумовна згода Абонента на укладення Договору на умовах,визначених публічною офертою.
«Абонентна плата» - платіж, який встановлює Оператор для Абонентів за отримання телекомунікаційних послуг;
«Кінцеве обладнання» - обладнання, призначене для з'єднання з пунктом закінчення телекомунікаційної мережі з метою забезпечення доступу до телекомунікаційних послуг (комп'ютер, модем, телеприймач, тощо);
«Планові роботи» - планові профілактичні (регламентні) роботи, виконання яких може призвести до тимчасового планового призупинення надання Послуг та/або погіршення якості Послуг на час проведення Планових робіт.
«BGP (Border Gateway Protocol)» - протокол пограничних маршрутизаторів - використовується для визначення та настроювання маршрутизації між автономними системами AS.
«AS (Autonomous System)»
- автономна система - сукупність
маршрутизаторів, які мають єдине адміністративне керування та взаємодіють,
використовуючи загальний протокол внутрішньої маршрутизації.
«Підключення (відключення)» - з'єднання (від'єднання) кінцевого обладнання або абонентського вводу до (від) телекомунікаційної мережі;
«Пункт закінчення телекомунікаційної мережі» - місце стику (з'єднання) телекомунікаційної мережі та кінцевого обладнання;
«Телекомунікаційна мережа (мережа)» - комплекс технічних засобів телекомунікацій та споруд, призначених для маршрутизації, комутації, передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних чи інших електромагнітних системах між кінцевим обладнанням;
«Телекомунікаційна послуга (послуга)» - продукт діяльності Провайдера, спрямований на задоволення потреб споживачів у сфері телекомунікацій;
«Програмна послуга» - формування пакетів телерадіопрограм та забезпечення Абонентам можливості їх перегляду на договірних засадах.
«Послуги доступу» - послуги для здійснення персонального ТСР/ІР доступу в мережу з можливістю доступу в Інтернет на основі розподіленої мережі передачі даних Оператора.
«Інтернет» - всесвітня інформаційна система загального доступу, яка логічно зв'язана глобальним адресним простором та базується на Інтернет-протоколі, визначеному міжнародними стандартами. Ця інформаційна система є сукупністю об'єднань приватних і громадських комп'ютерних мереж, які взаємодіють через шлюзи і комутаційні вузли.
«Перерва послуг» - означає перебій або переривання в послугах тривалістю як мінімум три години, що виникають унаслідок відмови або фізичного пошкодження устаткування і/або програмного забезпечення, що використовується і знаходиться під прямим управлінням і контролем Оператора.
«Персональний платіжний код (ППК)» - спеціальний набір символів, що присвоюються Оператором Абонентові під час укладання Договору, за допомогою ППК Абонент може здійснювати оплату послуг.
«Трифний план» - форма, в якій зазначений перелік доступних телекомунікаційних Послуг, що надаються Провайдером, їхня вартість, кількість та час дії.
«Пакет» - набір телекомунікаційних Послуг, які входять до Тарифного плану Оператора, і оплачуються Абонентом на час дії Пакету.
«Час дії Послуги, Пакету» - 1 (один) місяць, що обчислюється з першого по останнє число календарного місяця, на який розповсюджується дія цього Пакету чи дія Послуги. Час дії Послуги, Пакету може буди іншим якщо він зазначений в Тарифному плані.
«Білінгова система» - прикладне програмне забезпечення, відповідальне за збір інформації про використання телекомунікаційних послуг, їх тарифікацію, виставлення рахунків Абонентам, обробку платежів та ін..
«Особиста статистики» - спеціальні інформаційні сторінки які надає Білінгова система, особисто для кожного Абонента, що підключений та користується телекомунікаційними послугами, які містят статистичну і особисту інформацію Абонента.
2. Предмет договору
2.1. Оператор Абоненту за адресою його підключення надає телекомунікаційні послуги, включаючи і широкосмуговий доступу до Інтернет (надалі -Послуги), а Абонент самостійно обирає Послугу під час оплати за неї, на наступний термін її отримання, приймає її відповідно до умов Договору і оплачує їх на умовах Договору та діючого Тарифного плану.
2.2. Для Абонента свідоцтвом повного й беззастережного акцепту (прийняття) умов даного Договору є здійснення Абонентом процедури оплати телекомунікаційної Послуги та здійснення процедури реєстрації самостійно або за допомогою Оператора в Білінговій системі Оператора, де Абоненту відкривається свій особовий рахунок і надається ППК. Після прийняття даних умов весь ризик по користуванню мережею Оператора і Послугами, яким-небудь чином пов'язаними з нею, лежить лише на Абонентові.
2.3. Договір не може бути укладеним, або не набере чинності, якщо:
- у Оператора нема технічної можливості надавати або у Абонента нема можливості отримувати Послугу,
- вік Абонента (фізичної особи) менше 18 років, або він у судовому порядку визнаний недієздатним (обмежено дієздатним),
- Абонент не виконує вимог Оператора з надання інформації про себе в обсязі, передбаченому цим Договором, або надав недостовірну інформацію,
- Абонент не зробив необхідних платежів, або кошти не надійшли на поточний рахунок Оператора.
2.4. Перелік Послуг, надання яких можливо за даним Договором, параметри, характеристика, терміни та вартість оплати визначені у діючому Тарифному плані Оператора (див Додаток 1), який є невід'ємною частиною цього Договору та знаходиться на Інтернет-сайті Оператьора, в куточках споживача в пунктах роботи Оператора з абонентами.
2.5. Абонент самостійно ознайомлюється з Тарифним планом, даним Договором, додатками до Договору та ін. на сайті Оператора або у уповноважених представників Оператора через пункти роботи з абонентами.
2.6. Дата та час проведення Оператором робіт з підключення до Послуги Абонента настає з моменту оплати в повному обсязі вартості підключення і може тривати від одного до 24 робочих днів. Термін може збільшитись у разі відсутності матеріалів, використовуваних для підключення, за письмовою згодою Сторін, що оформлюється додатковою угодою до цього Договору.
2.7. Дата та час початку надання Послуг Абоненту настає з моменту оплати в повному обсязі початкового авансового внеску, надходження кошт Оператору та фіксація Білінгової системою Оператора першої авторизації здійсненою Абонентом.
2.8.
Оператор може надати Абонентові додаткові
послуги що не ввійшли до Тарифного
плану у разі їх замовлення за умови
здійснення попередньої додаткової
оплати. Сторони домовилися, що обов'язок
з надання додаткових послуг замість
Оператора може бути виконаний третьою
особою, що має право надавати такі
послуги, відповідно до законодавства
України. У такому випадку Підприємство
несе відповідальність перед абонентом
за своєчасність та якість наданих
третьою особою додаткових послуг
3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ АБОНЕНТА
3.1. Абонент має право:
3.1.1. Одержувати своєчасно і якісно телекомунікаційні Послуги, що надаються Оператором відповідно до цього Договору та закону України, а також замовляти у Оператора будь-які додаткові Послуги, якщо вони пропонуються Абоненту.
3.1.2. Одержувати від Оператора:
- консультації,
-
інформацію про Послуги (інформацію
про зміст, якість, вартість та порядок
надання
Телекомунікаційних
Послуг),
- подати заявку на
реєстрацію/перереєстрацію,
за допомогою Особистої статистики, за телефонами технічної підтримки Оператора в уповноважених представників Оператора через пункти роботи з абонентами на Інтернет-сайті Оператора чи електронною адресою Оператора.
3.1.3. Отримувати безкоштовно від Оператора:
- квітанції (чек,рахунки та ін.)на сплату Послуг,
- відомості про надані Послуги, за письмовою заявою Абонента.
3.1.4. Проводити звірку розрахунків з Оператором з метою уточнення сум, внесених авансовим платежем.
3.1.5. На обмеження Оператором доступу споживача до окремих видів Послуг на підставі його власної письмової заяви та технічних можливостей Оператора.
3.1.6. На повернення Оператором невикористаної частки коштів у разі відмови від попередньо оплачених Послуг.
3.1.7. Змінювати види Послуг по закінченню Часу дії попередньої, згідно діючого Тарифного плану, що надаються Оператором.
3.1.8. Замінити свої мережеві реквізити (MAC-адреси та ін.), надані йому Оператором для роботи в мережі Інтернет за заявою Оператору письмово:
- поштою,
- через уповноважених представників Оператора в пунктах роботи з абонентами,
за заявою Оператору в електронній формі через:
- Інтернет-сайти Оператора,
- Білінгову систему (особисту статистику),
- електрону пошту Оператора.
Самостійна зміна реквізитів, особливо IP-адреси, без попереднього узгодження з Оператором категорично забороняється.
3.1.9. Повідомляти Оператора про будь-які претензії, пов'язані з отриманням Послуг за телефонами технічної підтримки, письмово або в електронній формі.
3.1.10. На відшкодування збитків, заподіяних унаслідок навмисного невиконання чи неналежного виконання Оператором обов'язків, передбачених Договором або законодавством.
3.1.11. На перенесення точки підключення на іншу адресу за умови того, що нова адреса знаходиться у зоні покриття телекомунікаційної мережі Оператора. У даному випадку Абонент здійснює доплату за перенесення точки підключення, розмір якої визначається відповідно до Тарифного плану, вартості матеріалів чи обладнання як що таке потрибує встановленню на новій адресі.
3.1.12. Відмовитися від розсилки на свою адресу повідомлень, пов'язаних з наданням Послуг Оператором за цим Договором, а також повідомлення рекламного або інформаційного характеру, що стосуються проведення Оператором різних акцій і заходів, шляхом подання письмової заяви Оператору.
3.1.13. Звертатися до Оператора із заявою про призупинення надання основної послуги на строк до 1-х місяців, із зазначенням терміну, на який зупиняється надання послуг. Заява подається Абонентом за 3 робочих днів до дати призупинення надання основної послуги, вказаної в заяві Абонента.
3.2. Абонент зобов'язується:
3.2.1. Узгодити з власниками (співвласниками) приміщення, у якому буде здійснено підключення кінцевого обладнання Абонента для проведення Оператором кабелів та здійснення робіт з підключення у визначених у Договорі термінах.
3.2.2. Утримувати абонентський ввід в межах будинку, квартири, приміщення та присадибної ділянки і кінцеве обладнання у справному стані.
3.2.3 Самостійно відстежувати зміни, пов'язані з цім Договором, реалізацією Послуги та Тарифного плану шляхом регулярного перегляду інформації на Інтернет-сайті Оператор або в куточках споживача в пунктах роботи з абонентами.
3.2.4. Самостійно згідно діючого Тарифного плану обрати та оплатити обрану Послугу на наступний термін її отримання в порядку, передбаченому цим Договором.
3.2.5. Використовувати тільки сертифікаційне обладнання, що підключається до мережі Оператора з узгодженням даного обладнання з Оператором.
3.2.6. Без відома Оператора не виконувати заміну і модернізацію чи програмування свого обладнання, якщо це може будь-яким чином вплинути на Тарифікацію Послуг у мережі Оператора чи на функціонування мережевого обладнання Оператора.
3.2.7. У разі, якщо технологія доступу до мережі Інтернет передбачає встановлення на території Абонента комутаційного обладнання Оператора, Абонент зобов'язаний прийняти таке обладнання на відповідальне зберігання з підписанням Акту прийому-передачі, де вказується його повна специфікація, балансова вартість і технічний стан, а у разі припинення дії договору повернути устаткування впродовж 7 календарних днів після припинення надання Послуги з оформленням зворотного Акту прийому-передачі. У разі втрати (розкрадання) переданого в тимчасове користування устаткування відшкодувати Оператору недостачу устаткування за цінами, які склалися на день відшкодування, за мінусом фізичного зносу протягом 7 календарних днів від дати виявлення втрати (розкрадання). Забезпечувати належні умови зберігання і експлуатації прийняти обладнання згідно норм встановлених виробником даного обладнання. Гарантія на дане обладнання надається на звичайних умовах за наявності заповненого гарантійного листа та діє протягом часу, вказаному у гарантійному листі.
3.2.8. Нести повну відповідальність за збереженість і конфіденційність свого вхідного пароля, інших реквізитів, наданих йому Оператором.
3.2.9. Нести повну відповідальність за своє використання мережі Інтернет і мережі Оператора та за свою інформацію, отриману або відправлену мережею Інтернет або мережею Оператора.
3.2.10. Не допускати використання на комерційній основі кінцевого обладнання та абонентських ліній третім особам. Використовувати Послуги, надані йому Оператором, для власних потреб без права передачі, перепродажу Послуг іншим особам.
3.2.11. Не допускати використання Обладнання, переданого Оператором, свого обладнання та пристроїв, що забезпечують надання Послуг, для вчинення протиправних дій, а також з метою, що суперечить інтересам безпеки держави, порушує громадський порядок, посягає на честь і гідність громадян, для навмисного створення незручностей іншим абонентам чи будь-яким третім особам, або у спосіб, який може ускладнити використання послуг Оператора іншими абонентами. Абонент зобов'язується не допускати дій, що можуть створювати загрозу для безпеки експлуатації телекомунікаційних мереж, підтримки їх цілісності та взаємодії, захисту інформаційної безпеки мереж, не виконувати модернізацію та/або програмування свого устаткування, що може будь-яким чином вплинути на тарифікацію телекомунікаційних послуг у телекомунікаційній мережі Оператора чи нормальне функціонування мережевого устаткування Оператора, не змінювати порядок маршрутизації вхідного та вихідного трафіку. До таких дій, зокрема, відносяться: встановлення без попереднього узгодження на підключеному до мережі Оператора комп'ютері proxy, gate і будь-яких інших програм та сервісів, до яких можуть звертатися інші пристрої і комп'ютери мережі Оператора або інші телекомунікаційні мережі, збір або спроби до збору особистих відомостей, що мають відношення до інших Абонентів, DoS-атаки, сканування портів, недозволене проникнення у систему, розсилка спаму, опублікування на форумах та конференціях повідомлень, які є відверто образливими або які за змістом є істотно віддаленими від тематики таких форумів або конференцій (флуд), за виключенням випадку, коли власники Інтернет -ресурсів попередньо прямо дозволили Абоненту такі дії.
3.2.12. Відповідно до претензій Оператора у встановлений Оператором термін, але не більш 7 днів від отримання претензії, виправити всі порушення, пов'язані з недотриманням своїх обов'язків, передбачені Договором або правилами використання телекомунікаційних мереж, передбачених законодавством.
3.2.13.
Відповідно до претензій Оператора
відшкодувати завдані (оплатити проведення
робіт по ліквідації несправності Послуги
чи мережі та ін.) йому збитки, які виникли
за вини Абонента через:
- використання
неліцензійного програмного забезпечення,
- пошкодження Оператору Абонентом телекомунікаційного обладнання чи ліній мереж,
- порушення умов даного Договору,
- порушення правилами використання телекомунікаційних мереж.
Кожний такий випадок оформляється актом, що підписується представником Оператора та Абонентом, з вини якої сталося пошкодження (за умови її виявлення). Якщо Абонент, з вини якої сталося пошкодження, відмовляється від підписання, акт підписується двома представниками Оператора. Усі витрати на усунення пошкодження, а також відшкодування інших збитків (у тому числі упущення вигоди) в установленому законодавством порядку покладаються на особу, з вини якої сталося пошкодження.
3.2.14. Не вчиняти, зокрема з використання кінцевого обладнання, будь-яких дій, здійснення або замах на здійснення яких передбачає встановлену в Україні кримінальну, адміністративну, майнову відповідальність, дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку.
3.2.15. Повідомляти Оператора на його запит про тип кінцевого обладнання, що використовується для отримання Послуг.
3.2.16 У разі необхідності (на вимогу представника Оператора), у день надання доступу до Послуг підписати документи, що підтверджують надання Послуг. При цьому будь-яка особа, що надала представникам Оператора доступ у приміщення до місця розміщення устаткування Абонента й підписала необхідні документи, вважається уповноваженою на це Абонентом при відсутності спеціальної письмової довіреності.
3.2.17. Забезпечувати доступ фахівців Провайдера у приміщення до місця розміщення устаткування Абонента і Оператора для проведення робіт з підключення до Послуг, а також у разі проведення планових або ремонтних робіт.
3.2.18 Не пред'являти Оператору претензії, відшкодування коштів, за понесені збитки у випадку несвоєчасного ознайомлення або не ознайомлення з інформацією, що публікується для нього Оператором на Інтернет-сайті Оператор або в куточках споживача в пунктах роботи з абонентами.
4. ПРАВА, ОБОВ'ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ОПЕРАТОРА
4.1. Оператор має право
4.1.1. В односторонньому порядку переглянути (змінити) цей Договір, змінювати, скасовувати чи вносити доповнення до Тарифного плану на Послуги з повідомленням Абонента не пізніше ніж за 7 днів до запровадження таких змін, шляхом оприлюднення змін письмово в куточках споживача в пунктах роботи Оператора з абонентами на Інтернет-сайті Оператора, в електоній формі, sms розсилкою до що.
4.1.2. У разі порушення Абонентом своїх обов'язків, передбачених Договором або правилами використання телекомунікаційних мереж, передбачених законодавством (використання свого кінцевого обладнання для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку, створювання загрози для безпеки експлуатації телекомунікаційних мереж, підтримки їх цілісності та взаємодії, захисту інформаційної безпеки мереж, електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, ускладнювати чи унеможливлювати надання Послуг іншим споживачам тощо) Оператор має право частково обмежити без попередження або припинити/призупинити надання Послуг. Припинити/призупинити надання основної послуги може відбуватися шляхом відключення ділянки мережі, що веде до кінцевого обладнання Абонента, від точки приєднання до телекомунікаційної мережі. У такому випадку повторне підключення Абонента до телекомунікаційної мережі здійснюється після подання Абонентом до Оператора письмової заяви, повного погашення заборгованості та оплати авансу за повторне підключення згідно з діючим Тарифним планом.
4.1.4. Призупинити надання Послуг при повному вичерпанні авансу Абонента на його особовому рахунку.
4.1.5. Не підключати до телекомунікаційної мережі кінцеве обладнання Абонента у разі відсутності документів про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікації, а також відключити обладнання на підставі рішення суду чи в випадку коли це обладнання використовується Абонентом для вчинення протиправних дій або дій, що загрожують інтересам державної безпеки, шкодять роботі телекомунікаційної мережі або іншим Абонентам.
4.1.6.
Призупинити надання Послуг при проведені
планових профілактичних, ремонтних
робіт телекомунікаційної мережі. При
цьому по своїй змозі Оператор повинен
проінформувати Абонента.
4.2. Оператор зобов'язується:
4.2.1 Надавати Абонентові Послуги вказані в пункті 2.1. Договору відповідно до умов цього Договору та Тарифного плану, а також у відповідності до показників якості, затверджених законодавством. (станом на 2014р - наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 28.12.2012р. № 803).
4.2.2. Оператор не може гарантувати, що Послуги ніколи не будуть мати несправності або дефекти, але Оператор зобов'язується надавати Абоненту Послуги цілодобово згідно діючих граничних нормативних рівнів показників якості. Оператор зобов'язаний усувати пошкодження власної телекомунікаційної мережі в строки, передбачені нормативними документами у сфері телекомунікації, з моменту повідомлення Абонентом про пошкодження (якщо такі пошкодження об'єктивно не потребують більш тривалого часу їх усунення). Усунення несправностей відбувається за умови, що у Абонента, який повідомив Оператора про несправність, на момент повідомлення були кошти на своєму особовому рахунку.
4.2.3 Інформувати Абонентів про аварії на телекомунікаційних мережах та про орієнтовні строки усунення їх наслідків усіма доступними Оператору шляхами.
4.2.4. У випадку припинення/призупинення Послуги з вини Абонента в двохденний термін на власний вибір доказовим способом, письмово, в електронній формі або іншим чином, повідомити Абонента про порушення та терміни їх усунення.
4.2.5. Розглядати скарги та заяви Абонента у терміни, передбачені Законом України «Про звернення громадян» та інформувати його про результати розгляду.
4.2.6. Надавати Абонентові безкоштовно:
- квітанції (чек,рахунки та ін.)на сплату Послуг,
-
інформацію про Послуги (інформацію
про зміст, якість, вартість та порядок
надання
Телекомунікаційних
Послуг),
- відомості про надані Послуги, за письмовою заявою Абонента,
- принімати заявки на реєстрацію/перереєстрацію,
- консультаційні Послуги з питань технології або технічних чи програмних засобів взаємодії з мережею Інтернет без виїзду фахівця Оператора до Абонента.
Інші Послуги і роботи, що виконуються Оператором по заявці Абонента, оплачуються відповідно до Тарифів або вартості додаткових Послуг Оператора окремо.
4.2.7. Забезпечувати правильність обліку обсягу, вартості застосованих Тарифів до наданих Послуг. 4.2.8. Вести Особовий рахунок Абонента з відображенням на ньому інформації, що стосується виконання умов цього Договору (перелік і вартість наданих Абоненту Послуг, підсумковий баланс взаємних розрахунків за цим Договором, мережеві реквізити Абонента та ін.).
4.2.9. Надавати Абоненту можливість знайомитись зі станом свого особового рахунку через: Інтернет-сайт Оператора, Білінгову систему за допомогою Особистої статистики.
4.2.10. Не передавати іншим особам конфіденційну інформацію, отриману в період дії договору та нести повну відповідальність за збереженість відомостей та збитки, завдані розголошенням такої інформації, окрім випадків, передбачених чинним законодавством України.
4.2.11. Нести відповідальність у розмірі оплаченої вартості ненаданих Послуг та гарантує їх повернення протягом від 1 до 10 днів на розрахунковий рахунок Абонента, особовий рахунок Абонента в Білінговій системі Оператора, банківську картку Абонента з моменту отримання писмової претензії чи заяви від абонента у випадках:
- ненадання оплачених Послуг більше однієї доби при пошкоджені телекомунікаційної мережі Оператора за весь період пошкодження(телекомунікаційна мережі Оператора не включае в себе кінцеве обладнання Абонента та з'єднання абонентського вводу до (від) телекомунікаційної мережі),
- при наданні Послуги в обсязі на 10%, меншому за оплачений з урахуванням мінімальної граничної швидкості згідно Тарифного плана за весь період надання неякісної послуги,
- невикористання частки коштів у разі відмови від попередньо оплачених Послуг Абонентом.
4.2.12. Нести відповідальність у розмірі абонентної плати за весь період відключення при безпідставному відключенні кінцевого обладнання Абонента Оператором.
4.2.13. Нести відповідальність у випадках згідно законодавства України тільки якщо доведена пряма провина самого Оператора, в розмірі, пропорційному сумі абонентської платні за період не надання Послуги чи наданні неякісної Послуги, сплачених Абонентом у якості оплати Послуг. Ні за яких обставин Оператор не може нести ніякої матеріальної відповідальності, що виходить за рамки сум, сплачених Абонентом як абонентська плата за час дії Послуги заначений в Тарифному плані.
4.2.14. У разі припинення діяльності попередити про це споживачів не пізніше ніж за три місяці усіма доступними Оператору шляхами.
4.2.15. У разі анулювання чи визнання недійсною ліцензії, вилучення номерного та/або радіочастотного ресурсу внаслідок порушення законодавства Оператор зобов'язаний відшкодувати Абоненту витрати, пов'язані з припиненням надання телекомунікаційних Послуг, в установленому законом порядку.
4.2.16. На письмову вимогу Абонента надати йому завірену печаткою письмову форму Договору.
4.3. Оператор не несе відповідальності:
4.3.1. За зміст інформації, що передається (розміщується) Абонентом в мережах, за всі дії в мережі, вчинені під ім'ям і з паролем Абонента ним самим або іншими фізичними/юридичними особами.
4.3.2. За несправності в роботі устаткування Абонента, правильність налаштування Абонентом програмного забезпечення, за якість роботи програмного забезпечення Абонента.
4.3.7 За збиток, понесений Абонентом при несанкціонованому втручанню у роботу телекомунікаційних мереж зловмисниками, пошкодження абонентської проводки або лінії зловмисниками, викрадення телекомунікаційного обладнання чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд.
4.3.8. За протизаконні дії Абонента і Абонента відносно Абонента.
4.3.8 За будь-який збиток, понесений Абонентом з його вини прямо або побічно при користуванні Послугою тобто:
- через втрату свого пароля,
- в разі дій непереборної сили (форс-мажорних обставин),
- з причин використання інформації, переданої третіми особами через мережу, а також робіт і Послуг, наданих третіми особами шляхом використання мережі або інших дій, які стались не з вини Оператора,
- у результаті роботи в мережі Інтернет або мережі Оператора, включаючи втрату чи неотримання інформації через відсутність зв'язку або неправильного відправлення інформації через необережність, неуважність Абонента, у результаті отримання недостовірної, будь-якої інформації в (через) мережі(у) Оператора,
- при виборі Абонентом видів і способів надання Послуг,
- при порушені умов даного Договору та законодавства України в тому числі у сфері телекомунікації, тощо.
5. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
5.1. Розрахунки за телекомунікаційні Послуги здійснюються Абонентом у національній валюті авансово (на умовах передплати) до початку отримання обраного Абонентом виду Послуги згідно діючого на час оплати Тарифного плану.
5.2. Розрахунки проводяться із зазначенням ППК Абонента як за допомогою квитанцій(з попереднім надсиланням рахунків на адресу абонентів) так і без квитанцій(без надсилання рахунків):
- на розрахунковий рахунок Оператора за допомогою платіжних терміналів, платіжних Інтернет-систем, у відділеннях банків,
- за готівкову оплату через чеки, за допомогою телекомунікаційних карток в пунктах роботи Оператора з абонентами,
- та іншими способами, вказаними на Інтернет-сайті Оператора та в пунктах роботи Оператора з абонентами.
Тим самим Абонент поповнює свій особовий рахунок в Білінговій системі. Надання Послуг Абонентові відображається на його особовому рахунку зменшенням балансу в Білінговій системі на вартість наданих Послуг.
5.3. Якщо Абонент не замовив тимчасове припинення Послуг за п'ять днів до першого числа місяця, а також не сплатив за Послуги, йому необхідно оплатити місячну вартість Послуги згідно вибраного Тарифного плану .
5.4. Абонент зобов'язаний самостійно слідкувати за особистою статистикою та проводити авансові платежі таким чином, щоб баланс його особового рахунка залишався позитивним у будь-який момент дії даного Договору. Абонент самостійно відповідає за правильність і своєчасність зроблених ним платежів.
5.5 Якщо Оператор не призупинив дію Договору чи надання Послуги при відмінному балансі грошей Абонент на його рахунку в Білінговій системі Оператора, а Абонент продовжує користуватись Послугами, Послуги вважаються наданими і Абонент зобов'язаний їх оплатити згідно умов Договору та додатків до нього.
5.6. Якщо у Тарифному плані вказано кількість трафіку, то у випадку його перевищення у поточному місяці Абонент повинен своєчасно сплачувати обсяг спожитого понад ліміту трафіку для підтримки позитивного залишку на своєму особовому рахунку.
5.7. Якщо на момент закінчення часу дії Послуги у Абонента залишився невитрачений трафік, то цей залишок не переноситься на черговий час дії Послуги.
5.8. У разі невикористання авансу протягом одного розрахункового періоду Оператор залишок суми переносить на наступний розрахунковий період.
5.9. Тривалість часу дії одного розрахункового періоду за телекомунікаційні Послуги при будь-яких видах оплати обмежується одним календарним місяцем, якщо друге не зазначено в Тарифному плані.
5.10. Суми, помилково зараховані Абонентом на інші рахунки (рахунки третіх осіб), Оператором не компенсуються.
5.11. Плата за вартості підключення визначається згідно Тарифного плану. У разі відмови Абонента від підключення на основі одержання відповідного письмового прохання від Абонента повертає сплачені кошти на рахунок чи картку Абонента, вказані в заявці:
- за винятком штрафу, який складає 25% від внесених коштів якщо роботи з підключення ще не виконувались Оператором.
- за винятком вартості за підключення якщо роботи з підключення вже зроблені,
Якщо при цьому була внесена авансова плата за невикористані Послуги вона повертається в повному обсязі. Після цього Договір вважається розірваним з ініціативи Абонента.
5.12. У разі, якщо абонентська плата (якщо таку передбачає Тарифний план) нараховувалася на час настання перерви у наданні Послуг у зв'язку з ненаданням Оператором Послуги або надання їх в обсязі, меншому за оплачені, вона підлягає поверненню на особовий рахунок Абонента в Білінговій системі або за письмовою заявкою на рахунок чи картку Абонента, вказані в заявці.
5.13. Час неотримання Послуги Абонентом у зв'язку з виходом зі строю його обладнання, кінцевого обладнання Абонента , з'єднання абонентського вводу до (від) телекомунікаційної мережі або проблемами з програмним забезпеченням на стороні Абонента або проблемами з власною телекомунікаційною мережею, яка взаємозв'язана з портом Інтернет телекомунікаційної мережі Оператора чи з обставинами вказаними в п. 4.1.6. та переліку п. 4.3., не вважається простоєм і оплачується Абонентом в повному обсязі.
5.14. У разі отримання квитанцій (з попереднім надсиланням рахунків на адресу абонентів, або отриманням ними рахунків самостійно у Оператора) за Послуги на наступний розрахунковий період (календарний місяць), на умовах попередньої оплати, Абонент має право здійснити розрахунок в розрахунковому періоді але не пізніше 14 числа поточного розрахункового місяця.
5.15. У разі отримання Послуг без квитанцій (без надсилання рахунків) на умовах попередньої оплати Абонент здійснює щомісяця до 1 числа наступного місяця оплату за наступний розрахунковий період згідно вартості Послуги діючого Тарифного плану на момент оплати.
5.16. У разі неотримання від Оператора квитанцій (рахунка, накладну, чек та ін.) до 14 числа місяця розрахункового періоду, або здійснення розрахунків без квитанцій (без надсилання рахунків) Абонент має право звернутися до Оператора телекомунікації для отримання інформації про належну до сплати суму чи сплачену суму та в разі потреби отримати квитанцію (рахунок, накладну, чек та ін.).
5.17. У разі коли Абонент не здійснив поповнення свого особового рахунку, Оператор має право припинити надавати Послуги без повідомлення Абонента, Послуга може бути відновлене тільки після поповнення особового рахунку Абонентом. Якщо протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту вичерпання грошей на рахунку Абонент не поповнив свій рахунок, дія Договору призупиняється. Якщо протягом подальших 30 (тридцяти) календарних днів Абонент не поповнив свій рахунок, Договір вважається розірваним і подальше надання Послуг можливе тільки при повторному укладенні договору в установленому порядку. Також Оператор має право установлювати рівень кредитування та/або заборгованості з їх оплати або скоротити перелік телекомунікаційних Послуг або змінювати порядок оплати, попередивши про це Абонента.
5.18. Припинення дії Договору не звільняє Сторони від обов'язків закінчити розрахунки за Договором.
6.ТАРИФНА ПОЛІТИКА
6.1. Тарифні плани можуть бути змінені згідно п 4.1.1 я правило у випадках збільшення собівартості Послуги, зміни законодавства України про оподаткування та/або зміни цінової кон'юнктури ринку подібних Послуг.
6.2. Тарифні плани можуть передбачати різні умови оплати, ціни, коло Абонентів, для яких доступні такі Полсуги/Пакети Тарифного плану, територію дії Послуг/Пакетів Тарифного плану та різні умови їх отримання.
6.4. Провайдер має право встановлювати розмір одиниці тарифікації в Тарифному плані своїх Послуг і порядок розрахунку неповної одиниці тарифікації. Одиниця тарифікації вказується у кожному конкретному Тарифному плані.
6.5. Якщо у Тарифному плані вказано суму щомісячного платежу (абонплати), то з особового рахунку Абонента в перший день місяця знімається місячна абонплата.
6.7. При розрахунку трафіку прийнято, що 1 Мбайт = 1 000 000 байт прийнятої та/або переданої інформації, а 1 Гбайт = 1 000 Мбайт. Під час доступу до мережі Інтернет враховується вхідний і вихідний трафік. Показники технічних засобів Оператора є єдиним джерелом інформації про обсяг фактично спожитих Послуг при тарифікації і вирішенні суперечок.
6.8. Тарифний плани можуть передбачати можливість платної або безоплатної зміни одніх Полсуг/Пакетів плану на інші.
6.9. Для зміни Послуги/Пакету Тарифного плану Абонент надає Оператору письмову чи в електронній формі заяву, в якій зазначає новий обраний Тарифний план. Після чого Оператор реєструє зміни у Білінговій системі, зміна Тарифного плану відбудеться з першого числа нового календарного місяця, якщо інше не передбачене в Тарифному плані. У випадку зміни Послуги/Пакету Тарифного плану на Послуги/Пакету з більшою місячною абонплатою можлива зміна Тарифного плану у поточному календарному місяці. У разі зміни Тарифного плану на особовому рахунку Абонента повинна бути сума не менша за абонплату нових Послуги/Пакету Тарифного плану.
6.10. В Тарифах вказано максимально можливі швидкості доставки інформації до абонента (Download), фактична швидкість доступу може відрізнятись і залежати від швидкості кінцевих ресурсів, маршрутизації даних та обладнання абонента.
7. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ПОРЯДОК ЙОГО РОЗІРВАННЯ
7.1. З моменту здійснення процедури реєстрації фізичної особи в Білінговій системі Оператора, Договір вважається укладеним на невизначений термін без підписання в кожному окремому випадку. Датою укладання даного Договору в цьому випадку є дата реєстрації/перереєстрації. Оператор на письмову вимогу Абонента надає йому завірену печаткою письмову форму Договору.
7.2. За взаємною згодою Сторони можуть підписувати доповнення й зміни до цього Договору, якщо такі зміни прийняті по взаємному узгодженню, оформлені письмово и підписані Сторонами.
7.3. У випадку, якщо у Абонента, що бажає розірвати Договір, на особовому рахунку залишаються гроші, такий Договір може бути розірваний лише за згодою Сторін з обов'язковим підписанням угоди про розірвання, у якій зазначається строк припинення Послуги і повернення грошей Абоненту після чого Договір вважається розірваним. Провайдер, повертає відповідний залишок коштів на розрахунковий рахунок Абонента чи банківську картку Абонента, вказану в угоді.
7.4. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Абонента за умови відсутності заборгованості Абонента перед Оператором у наступних випадках:
7.4.1. Незгоди зі зміною Оператором Тарифного плану на яке він має право згідно п. 3.1.1.. Дане право Абонент може реалізувати протягом 7 днів з моменту, коли він дізнався або міг дізнатися про зміну Тарифного плану. Не розірвання Договору та продовження користування Послугами свідчить про згоду Абонента з внесеними змінами.
7.4.2. Відсутності потреби у подальшому користуванні Послугами.
7.4.3. Систематичним порушенням Оператором умов цього Договору за умови, що кошти на особовому рахунку відсутні, про бажання розірвати Договір (від'єднатися від телекомунікаційної мережі Оператора і припинити користування Послугами) Абонент повинен повідомити Оператора письмово з зазначенням причин розірвання, якщо в письмовому повідомленні Абонент не вказав бажану дату розірвання Договору Договір вважається розірваним через 30 днів після отримання Оператором заяви Абонента.
7.5. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Оператора у кожному з наступних випадків:
7.5.1 Оператор має право розірвати Договір та припинити надавати Послуги в односторонньому порядку, коли Абонент порушує умови цього Договору та законодавство України або не усунув порушень по своїм обов'язкам згідно пунктів цього Договору з письмовим повідомленням Абонента.
7.5.2 Оператор має право розірвати Договір та припинити надавати Послуги:
- коли Абонент не здійснить поповнення свого особового рахунку протягом 44 календарних днів, на які не нараховується щомісячна плата
- у разі попередження Оператором будь-яким доказовим способом Абонента про заборгованість, і коли протягом місяця після зазначеного у попередженні строку оплати, підтвердження про погашення заборгованості, не надійшло.
У таких випадку вважається, що Договір розірваний за ініціативою Абонента і Оператор може не здійснювати окремого попередження Абонента про розірвання Договору, оскільки договір вважатиметься припиненим.
7.5.3 Оператор має право розірвати Договірз з письмовим повідомленням Абонента, якщо Оператор виявить, що дані, які йому повідомив Абонент при реєстрації, є неправдивими або якщо виявиться, що власники приміщення, у якому здійснене підключення Послуги не надавали своєї згоди на підключення Послуг.
6.6. Кожна зі сторін може достроково припинити дію Договору, письмово попередивши про це іншу сторону за 30 (тридцять) календарних днів при цьому виконавши всі розрахунки та свої обов'язки до дати припинення Договору в повному обсязі.
6.7 При розірванні Договору Оператором здійснюється ліквідація особового рахунку Абонента, його реквізитів та електронної адреси, а також фізичне відключення Абонента (демонтаж кабелю і т.д.). Повторне підключення здійснюється на загальних засадах реєстрації Абонента в мережі Оператора.
7. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ
7.1. Оператор ніяким чином не гарантує якість, надійність і безпеку користування Послугою, а також товарів і Послуг, доступних через мережу Оператора.
7.2. Підписанням цього Договору Абонент надає дозвіл на використання приміщень загального користування, опірних конструкцій будинку, механічного, електричного та іншого обладнання за межами або всередині квартири, а також споруди, будівлі, які призначені для забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку.
7.3. Оператор надає Послуги й виконує інші обов'язки за даним Договором особисто або із залученням третіх осіб.
7.4. Дії, пов'язані з реєстрацією/перереєстрацією Абонента, прийомом платежів від Абонента, консультаційно-довідковим обслуговуванням, наданням доступу до особового рахунку, здійснюються безпосередньо Оператором або уповноваженими представниками або партнерами, що діють від імені Оператора на підставі відповідного доручення чі Договору з Оператором.
Претензії з боку Абонента приймаються протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту виникнення спірної ситуації
7.5. Усі правові відносини, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, у тому числі пов'язані із дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регламентуються цим Договором та відповідними нормами чинного в Україні законодавства, а також застосованими до таких правовідносин звичаями ділового обороту на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.
7.6. Абонент надає право Оператору для забезпечення безпеки в мережі, або при отриманні скарг від Абонентів, перевіряти інформацію, що отримується та/або пересилається Абонентом, при цьому отримана інформація не може передаватися третім особам, за виключенням випадків встановлених законодавством.
7.6. Договір залишається чинним у випадку зміни адрес чи реквізитів Сторін, зміни їхніх установчих документів, включаючи, але не обмежуючись, зміною власника, організаційно-правової форми та інше. У випадку зміни реквізитів Сторони зобов'язані в 30-денний строк повідомити про це один одного.
7.7. У випадках, не передбачених цим Договором, сторони керуються Законом України та чинним законодавством України.
7.8. Невиконання Оператором будь-якого пункту даного Договору не означає відмови від виконання цього пункту у подальшому.
7.9. Усі спори, які виникають з цього Договору або пов'язані з ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.
7.10. У разі зміни організаційно-правової форми Абонента, права та обов'язки Абонента переходять до його правонаступника в повному обсязі.
7.11. Усі зміни та доповнення є невід'ємною частиною Договору.
7.12.
Цей Договір складено українською мовою в двох примірниках,
які мають однакову юридичну чинність,
по одному для кожної сторони.
7.13. Сторони погодили, що положення Закону України «Про оренду державного та комунального майна» не застосовуються до цього Договору.
7.14. Абонент підтверджує, що на момент підписання цього
Договору він ознайомлений з положеннями діючого законодавства в сфері
телекомунікацій.
8. Форс-мажор
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань по цьому договору у випадку виникнення форс-мажорних обставин, що виникли супроти волі Сторін, і таких, настанню яких Сторони не могли перешкодити всіма доступними їм засобами (тобто обставин непереборної сили, діяльності третіх осіб, природних явищ, наприклад повінь, ураган, буря, нагромадження снігу, просідання і зсув ґрунту, ожеледь, землетрус, пожежа, спалахи блискавки, гроза але не обмежуючись ними) також Сторони не матимуть взаємних претензій, і кожна із Сторін приймає на свій ризик наслідки цих обставин.
9. Персональні дані Абонента
9.1. Приєднанням до цього Договору Абонент засвідчує надання ним згоди Оператору на обробку його персональних даних, наданих Оператору в будь-якій формі (письмовій або усній), з метою виконання зобов'язань сторін за цим Договором, зокрема, з метою надання, отримання та здійснення розрахунків за телекомунікаційні послуги, що надаються за цим Договором, рекламних цілях, тощо.
9.2. Згода на обробку персональних даних Абонента, зазначена в п. 9.1. цього Договору, чинна протягом дії Договору та протягом п'яти наступних років після припинення його дії.
9.3. Приєднуючись до цього Договору Абонент підтверджує, що він повідомлений (без додаткового письмового повідомлення) про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних», мету збору даних та про те, що його персональні дані передаються Оператору з метою виконання зобов'язань сторін за цим Договором, зокрема, з метою надання, отримання та здійснення розрахунків за телекомунікаційні послуги, що надаються за цим Договором.
9.4. Приєднуючись до цього Договору Абонент надає згоду на те, що Оператор має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень, не змінюючи при цьому мети їх обробки, зазначеної в п. 9.1. цього Договору.
9.5. Підписуючи цей Договір Абонент підтверджує, що йому відомий і зрозумілий зміст його прав як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
10. РЕКВІЗИТИ СТОРІН
ОПЕРАТОР
ФОП Корнєв С.О.
37400, Полтавська обл., м. Гребінка, вул. Євгена Гребінки, 4
ІПН: 2702607312 , Код ЄДРПОУ: 2702607312
Р/р: 26000419372001
Полт. ГРУ ПАТ КБ"Приватбанк" МФО 331401
Телефони технічної підтримки:
053599500(місто), 0973005360(Київстар), 0636734680(Лайфсел), 0501602731(Водафон)
Інтернет-сайти: https://www.hrebinka.net, gform.webnode.com.ua
Пункти роботи з абонентами: м. Гребінка, вул.Є.Гребінки, 4
електронна адреса Оператора: gfuser@ukr.net
___________________ (С.О.Корнєв)